frågor.

Vad för spel är det jag spelar?

World Of Warcraft
Diablo II (kan inte bärga mig tilsl 3 kommer, kommer ligga och skrika/gråta/få multiorgasmer när det kommer ut i butik*
Försöker lära mig Dota/starcraft, vilket inte går så bra T__T
The sims *2/3* (hähä fan va folk klagade på Dreamhack, men det är rätt skönt att dra imellanåt för att rensa hjärna/reboota.)
Små lirar Amneshia lite, men fan va läskigt det är T__T
Lirar även Runes Of magic när lusten faller i :)

Det är vad jag nötar till Datorn.
PlayStation 2:
Jag ääääälskar spyro, har alla spel förutom det allra nyaste till xbox 360.
Kingdom heart,
och självklart, det som står högst på listan, FF!!! (finall fantasy)

Jag älskar nintendo *nörd som jag är* jar ett par gammla olika versioner av nintendo konsoler och super smash bros är väl det som spelas med där :9

JA jag är en nörd som inte har något socialt umgänge (förutom min bitch lina, puss älskar dig) och nej jag är ingen fet, jolt-beroende finnig jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0